Lediga jobb som Affärsutvecklare i Vänersborg

Se lediga jobb som Affärsutvecklare i Vänersborg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Vänersborg som finns hos arbetsgivaren.

Västsvenska Handelskammaren rekryterar Affärsutvecklare

Om företaget OM VÄSTSVENSKA HANDELSKAMMAREN FÖR ETT VÄSTSVENSKT NÄRINGSLIV I VÄRLDSKLASS Västsvenska Handelskammaren är en privat partipolitiskt oberoende näringslivsorganisation med närmare 3 000 medlemsföretag från hela Västsverige. Vi arbetar med att skapa tillväxt och utveckla framtidens Västsverige. Det gör vi genom att hjälpa företagen att göra fler och bättre affärer och genom att påverka politiska beslut. Vårt arbete har regionalt fokus eftersom e... Visa mer
Om företaget
OM VÄSTSVENSKA HANDELSKAMMAREN

FÖR ETT VÄSTSVENSKT NÄRINGSLIV I VÄRLDSKLASS
Västsvenska Handelskammaren är en privat partipolitiskt oberoende näringslivsorganisation med närmare 3 000 medlemsföretag från hela Västsverige.
Vi arbetar med att skapa tillväxt och utveckla framtidens Västsverige. Det gör vi genom att hjälpa företagen att göra fler och bättre affärer och genom att påverka politiska beslut. Vårt arbete har regionalt fokus eftersom ekonomisk tillväxt påverkas huvudsakligen av regionala förutsättningar.

VÅR TAGLINE ÄR KORT OCH GOTT VÅRT VARUMÄRKE OCH VÅR VERKSAMHET I KONCENTRAT
Tillsammans gör vi Västsverige starkare

VÅR VISION ÄR
För ett västsvenskt näringsliv i världsklass
Vi har anor från 1661 och idag är närmare 3 000 företag medlemmar i Handelskammaren. Ett åttiotal personer arbetar heltid för våra medlemmar.
Till oss kan företag med alla typer av verksamheter vända sig när de vill ha extern hjälp, ny kunskap eller kontakter för att nå sina affärsmässiga mål. Handelskammaren är en naturlig mötesplats där människor och företag kan inspireras och skapa affärer.


Dina arbetsuppgifter
Västsvenska Handelskammaren söker en affärsutvecklare till Trollhättan med uppdrag att fortsätta utveckla och stärka vår verksamhet i Fyrbodal och Skaraborg. Du kommer att arbeta till stor del självständigt, samtidigt som du ingår i ett team med kollegorna i Skövde.

Fokus i rollen som affärsutvecklare är att erbjuda och utveckla vårt tjänsteutbud. Du är Västsvenska Handelskammarens säljare med daglig kontakt med ägare, VD och anställda nyckelpersoner på företag i vår region. I rollen förväntas du verka både uppsökande och stödjande för att knyta fler medlemsföretag till vår verksamhet och bidra till ökad medlemsnytta genom våra tjänster.

Din profil
För att lyckas i rollen som affärsutvecklare hos oss är du en utpräglad nätverkare med en framgångsrik säljerfarenhet och har ett aktivt och levande företagsnätverk inom vår region. Du har kunskap och förståelse för de utmaningar och förutsättningar näringslivet står inför. Du har tidigare erfarenhet att arbeta mot uppsatta mål.

Goda datakunskaper är en förutsättning och vi ser självklart att du är van att kommunicera via sociala medier. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som på engelska. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Trollhättan och du behöver körkort och tillgång till bil.

Som person
Du är den som ser möjligheter före hinder, har ett smittande engagemang och en hög dos av social kompetens. Du trivs i det mänskliga mötet, är inkännande och en stjärna på att skapa en bra affär, där kunden känner både tillit, förtroende och nyttan med vår medlemsverksamhet.

Är du en ordningsam, ansvarstagande lagspelare och en utförare, där samarbete och flexibilitet är avgörande för gemensam framgång? Då är du kanske vår nya kollega!

Vi värderar personliga egenskaper och lämplighet för tjänsten lika mycket som formell erfarenhet. Som näringslivsorganisation sätter vi stort värde på intresse för samhällsfrågor och hur de påverkar förutsättningarna för regionens näringsliv där du kommer att spela en viktig roll tillsammans med vårt team.


Om oss
Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryterare Jimmy Harryson 072-402 46 10 eller skicka ett mail, [email protected].

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 1 maj 2022. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre

Affärsutvecklare i Vänersborg utan lönetak

Kvalifikationer Språk krav: Svenska i tal och skrift Körkort krav: B-körkort och egen bil Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar. Försäljning är ett fantastisk arbete för dig som inte vill att någon dag ska vara den andra lik, för dig som vill lösa problem och som inte är rädd för utmaningar. Hos oss får du möjlighet att avancera inom företaget ... Visa mer
Kvalifikationer
Språk krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort krav:
B-körkort och egen bil


Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar.
Försäljning är ett fantastisk arbete för dig som inte vill att någon dag ska vara den andra lik, för dig som vill lösa problem och som inte är rädd för utmaningar. Hos oss får du möjlighet att avancera inom företaget om du har viljan och engagemanget.

Det vi erbjuder Dig är:
Grundlig utbildning
Daglig feedback
Goda möjligheter att avancera inom företaget efter dina önskemål
Tävlingar och bonusar


Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.
Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och är en glädjespridare. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar.
Vi vill utbilda dig från grunden och se dig utvecklas från där du är idag. Är du tävlingsinriktad, envis och har humor? De är ett stort plus!


Du får verktygen för att lyckas av oss, i form av löpande utbildning och daglig feedback. Det viktigaste är att du ser en framtid inom försäljning.
Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi kommer att åka till exotiska platser för konferens och team utbildning!
Du har körkort & tillgång till egen bil.
Du kommer att marknadsföra det unika städsystemet Thermostar.

Varje vecka tar vi ett schema med dig som är väldigt fritt, det ända vi kräver är att du arbetar minst 75%. Detta gör att du kan med fördel kombinera jobbet med dina fritidsintressen, familj och vänner. Besöken som du åker ut på är förbokade, därför känner du dig alltid välkommen dit du kommer.

Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan!

Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet.
Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om produkten
Thermostar är framtidens sätt att städa på som arbetar med 8 bars tryck och höga temperaturer. Detta skapar termisk ånga vilket gör att det blir minimalt med vatten och sliter inte på dina ytor. Detta gör också att bara fantasin sätter stopp för vad Thermostar kan rengöra.

Om anställningen
Heltid
Lön 24500:- + provision
Lönetyp: Fast och rörlig lön Visa mindre

Affärsutvecklare i Värnersborg utan lönetak

Kvalifikationer Språk krav: Svenska i tal och skrift Körkort krav: B-körkort och egen bil Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar. Försäljning är ett fantastisk arbete för dig som inte vill att någon dag ska vara den andra lik, för dig som vill lösa problem och som inte är rädd för utmaningar. Hos oss får du möjlighet att avancera inom företaget ... Visa mer
Kvalifikationer
Språk krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort krav:
B-körkort och egen bil


Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar.
Försäljning är ett fantastisk arbete för dig som inte vill att någon dag ska vara den andra lik, för dig som vill lösa problem och som inte är rädd för utmaningar. Hos oss får du möjlighet att avancera inom företaget om du har viljan och engagemanget.

Det vi erbjuder Dig är:
Grundlig utbildning
Daglig feedback
Goda möjligheter att avancera inom företaget efter dina önskemål
Tävlingar och bonusar


Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.
Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och är en glädjespridare. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar.
Vi vill utbilda dig från grunden och se dig utvecklas från där du är idag. Är du tävlingsinriktad, envis och har humor? De är ett stort plus!


Du får verktygen för att lyckas av oss, i form av löpande utbildning och daglig feedback. Det viktigaste är att du ser en framtid inom försäljning.
Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi kommer att åka till exotiska platser för konferens och team utbildning!
Du har körkort & tillgång till egen bil.
Du kommer att marknadsföra det unika städsystemet Thermostar.

Varje vecka tar vi ett schema med dig som är väldigt fritt, det ända vi kräver är att du arbetar minst 75%. Detta gör att du kan med fördel kombinera jobbet med dina fritidsintressen, familj och vänner. Besöken som du åker ut på är förbokade, därför känner du dig alltid välkommen dit du kommer.

Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan!

Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet.
Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om produkten
Thermostar är framtidens sätt att städa på som arbetar med 8 bars tryck och höga temperaturer. Detta skapar termisk ånga vilket gör att det blir minimalt med vatten och sliter inte på dina ytor. Detta gör också att bara fantasin sätter stopp för vad Thermostar kan rengöra.

Om anställningen
Heltid
Lön 24500:- + provision
Lönetyp: Fast och rörlig lön Visa mindre

Projektsamordnare / Handledare

Support group Network SGN, är en icke-vinstdrivande NGO som initieras för att jobba mot en bättre integrationsprocess och samarbetar med lokala samhällen. SGN utformar och implementerar initiativ som bidrar till bättre integrations- och inkluderingsprogram genom att erbjuda behovsbaserade, meningsfulla initiativ baserade på empowerment, självorganisation och strategiskt företagande. Om tjänsten Som projektsamordnare / handledare på Support Group Networ... Visa mer
Support group Network


SGN, är en icke-vinstdrivande NGO som initieras för att jobba mot en bättre integrationsprocess och samarbetar med lokala samhällen.
SGN utformar och implementerar initiativ som bidrar till bättre integrations- och inkluderingsprogram genom att erbjuda behovsbaserade, meningsfulla initiativ baserade på empowerment, självorganisation och strategiskt företagande.


Om tjänsten
Som projektsamordnare / handledare på Support Group Network kommer du arbeta med arbetsmarknadsåtgärder, entreprenörskap och förändringsarbete på individnivå.

Support Group Network har höga ambitioner när det gäller att åstadkomma resultat. Vårt uppdrag bygger på att vi hjälper våra deltagare till arbete, starta eget eller utbildning. Dagarna består av att handleda våra deltagare, administrera, kontakta våra samarbetspartners, kontakta potentiella arbetsgivare och möten.

Vår målgrupp är utrikesfödda arbetssökande och entreprenörer och våra samarbetspartners är kommuner, Arbetsförmedlingen och företagsstödjande aktörer i Fyrbodal och särskild i Mellerud, Åmål, Bengtsfors, Dals-Ed, Färgelanda och omnejd kommuner.
Tjänsten innebär resor i de fem kommunerna och arbetsplats diskuteras vid intervju.


Tjänsten är en projektanställning på sex månader med möjlighet för förlängning.


Kvalifikationer


Allmänt så söker vi dig som är prestigelös och har ett trevligt bemötande och är trygg i din roll som handledare och har en personlighet där du vågar ta för dig. Du kommer ansvara för att hitta lämpliga arbetsplatser, praktikplatser och stödja, handleda våra deltagare att själv ta ansvar som en arbetstagare och entreprenör.


Vi söker dig som har:


· En lämplig akademisk utbildning
· God kännedom om hur arbetsmarknaden fungerar
· Erfarenhet av att arbeta med uterikesfödda
· Erfarenhet av att jobba med politiskt styrda organisationer
· Många kontakter med arbetsgivare
· Att bosätta sig i en av Dalsland kommuner omnejd är en merit
· Goda språkkunskaper - svenska, engelska obehindrat och andra språk är en stor merit



Du bidrar med kunskap och erfarenheter till teamet såväl internt som i arbetet med våra externa samarbetspartners och med vår målgrupp. I detta arbete värdesätts egenskaper som lyhördhet, ödmjukhet samt prestigelöshet där målgruppens utveckling är i fokus.

Du behöver dessutom ha B-körkort och tillgång till en bil.


Frågor kring tjänsten besvaras av
Ziyad Tarek
[email protected]
0730830983
Vi ser fram emot din ansökan snarast då urval sker löpande. Visa mindre

Affärsansvarig Agro

Ansök    Okt 14    Ragn-Sells AB    Affärsutvecklare
Vill du kunna göra skillnad genom ditt dagliga arbete? Som medarbetare på Ragn-Sells gör du det, oavsett roll inom företaget. Vårt arbete bidrar nämligen till ett bättre samhälle och en bättre miljö. Dessutom verkar vi inom en spännande framtidsbransch där vår gedigna historia och stora kunnande är en enorm styrka. Som företag vill vi vara ett bevis på att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand.   Trivs du med många kontaktytor samt är tydlig o... Visa mer
Vill du kunna göra skillnad genom ditt dagliga arbete? Som medarbetare på Ragn-Sells gör du det, oavsett roll inom företaget. Vårt arbete bidrar nämligen till ett bättre samhälle och en bättre miljö. Dessutom verkar vi inom en spännande framtidsbransch där vår gedigna historia och stora kunnande är en enorm styrka. Som företag vill vi vara ett bevis på att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand.

 

Trivs du med många kontaktytor samt är tydlig och effektiv i affärssammanhang? Ragn-Sells Agro söker nu en affärsansvarig med inriktning på kommunala reningsverk i västra Sverige.

Inom Ragn Sells är AGRO de som arbetar med resursåterföring från avloppsslam till åkermark. Genom fokus på detta uppnår vi ett cirkulärt flöde, något som Ragn Sells är ledande inom. Se vad Lisa Wigh, agronom och affärsutvecklare berättar om AGRO och dess betydelse: https://www.ragnsells.se/inspireras/lisa-wigh/

Vi erbjuder dig


• Arbete inom en av Sveriges viktigaste branscher
• Ett varierande arbete och arbetsrörlighet i hela södra Sverige
• Goda anställningsvillkor med kollektivavtal, pension, friskvårdsbidrag osv.
• Kompetensutvecklingsmöjligheter genom vår egen Akademi

Arbetsuppgifter

Som affärsansvarig är du ansvarig för Ragn-Sells Agroaffär i västra Sverige som innebär att vi omhändertar slam från kommunala reningsverk och avsätter det på lantbruk eller som kompost/jord. Tjänsten innebär resultat- och budgetansvar för de kontrakt som Ragn-Sells har för omhändertagande av slam inom verksamhetsområdet. Du ansvarar för att planera, bearbeta och offerera affärer som oftast sker genom offentlig upphandling. Förutom kommunala reningsverk kommer du att ha kontakt med lantbrukare, chaufförer och spridarentreprenörer.

Din profil


• Erfarenhet av att arbeta marknadsinriktat mot kommuner och/eller lantbrukare
• Gymnasie- eller högskoleutbildning med inriktning på teknik, logistik eller annan utbildning och erfarenhet som vi bedömer likvärdig
• Erfarenhet av arbete med logistikstöd, affärssystem och MS Offices vanligaste applikationer
• Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift
• I tjänsten förekommer resor vilket kräver körkort
• Meriterande med viss erfarenhet av Lagen om offentlig upphandling

För vem passar den här tjänsten?

Som person är du kommunikativt säker, engagerad, affärsmässig och kundorienterad. Du har en mycket god förmåga att strukturera och driva ditt eget arbete självständigt för att uppnå dina mål. Du har lätt för att skapa och underhålla kontakter och samarbeten med såväl kunder som kollegor.

Tjänsten är placerad på något av Ragn-Sells kontor i västra Sverige, t ex Halmstad, Göteborg eller Vänersborg. Arbetet omfattar heltid, tillsvidare med inledande provanställning. Tillträde sker efter överenskommelse.

Ansökan
Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 8 november. Ansök genom att klicka på "ansök" nedan och registrera ditt CV. Har du frågor och funderingar är du välkommen att höra av dig till Magnus Blad, Affärsansvarig på [email protected] eller 070-927 20 91. Välkommen med din ansökan!

 


Ragn-Sells är ett av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Våra erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Vi är fler än 1800 medarbetare i Sverige. Ragn-Sells koncernen finns dessutom i Danmark, Norge och Estland. Totalt är vi 2900 personer i hela koncernen och våra medarbetare har fler än 1600 fordon till sin hjälp. 2018 omsatte koncernen över 6 miljarder SEK. Visa mindre