Lediga jobb som Key account manager i Vänersborg

Se lediga jobb som Key account manager i Vänersborg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Vänersborg som finns hos arbetsgivaren.

Jobba Med Solceller

Ansök    Maj 4    Getdet AB    Key account manager
Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! ???? Erbjuds: ? Hög provision ? Tjäna mycket pengar utan lönetak ? Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ? Flytande svenska i tal & skrift ? Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ?... Visa mer
Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller!
Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Tjäna mycket pengar utan lönetak
? Säljutbildning, betalt fordon & resa
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning
? Driven & resultatorienterad Visa mindre

Key Account Manager B2B i Vänersborg

Vill du arbeta med ledande varumärken i ett starkt finansiellt företag? Vi söker dig som brinner för försäljning och arbetar för långsiktiga och goda kundrelationer. Tjänsten innebär bearbetning av kunder inom lastbilsbranschens påbyggare- och återförsäljarled, befintliga såväl som potentiella inom Sverige. Arbetet innefattar allt från uppsökande kundbearbetning, kundsupport till utbildning i handhavande av våra produkter. Att delta på mässor och kundak... Visa mer
Vill du arbeta med ledande varumärken i ett starkt finansiellt företag?
Vi söker dig som brinner för försäljning och arbetar för långsiktiga och goda kundrelationer.

Tjänsten innebär bearbetning av kunder inom lastbilsbranschens påbyggare- och återförsäljarled, befintliga såväl som potentiella inom Sverige. Arbetet innefattar allt från uppsökande kundbearbetning, kundsupport till utbildning i handhavande av våra produkter. Att delta på mässor och kundaktiviteter är också en del av arbetet. I ditt arbete genomför du affärsmässiga förhandlingar och sluter avtal. Till din hjälp har du välkända och ledande varumärken samt support från övriga säljteamet, produktspecialister och teknisk support.

Tjänsten utgår från vårt huvudkontor i Vänersborg och innebär regelbundet resor och av dessa  ca.30-40 övernattningar per år. Försäljningsavdelningen består av 7 medarbetare. Du rapporterar till Area Sales Manager Sweden.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har kunskap och erfarenhet av att arbeta med kundrelationer samt minst 2-3 års erfarenhet av KAM-arbete.  Du är affärsdriven, har en teknisk förståelse samt erfarenhet av kvalificerad uppsökande försäljning. Erfarenhet från fordonsbranschen eller annan industriell försäljning är meriterande.

För att lyckas som säljare hos oss är du engagerad, uthållig, resultatinriktad och duktig på att utveckla relationer och skapa aktiviteter med våra partners/kunder. Du gillar att arbeta självständigt ute på fältet i kombination av ett nära samarbete med övriga avdelningar och kollegor. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Du kommer att få arbeta med spännande produkter hos ett världsledande företag. En grundlig teknisk introduktion i kombination med kollegor som stöttar varandra och samarbetar i vardagen är en självklarhet.

Förutom tillräckliga kvalifikationer är din personlighet vägen till framgång i denna tjänst. Du har en god kommunikationsförmåga och en vana att arbeta metodiskt, strategiskt och målmedvetet. 

Detta är VBG Group
VBG Group är en internationell industrikoncern med ca 1 800 medarbetare i 16 länder. Koncernens divisioner utvecklar, tillverkar, marknadsför och säljer produkter under välkända och starka varumärken över hela världen.
Divisionen Truck & Trailer Equipment erbjuder produkter och tjänster som bidrar med stort värde för kunder och användare i form av ökad driftsäkerhet, personlig säkerhet och effektivitet. Vår tillverkningsanläggning i Vänersborg förser den internationella marknaden med släpvagnskopplingar och automatiska snökedjor.

För mer information, se https://www.vbggroup.com/

Om oss
VBG Group präglas av en jordnära, stark företagskultur som sammanfattas av våra gemensamma värderingar - Keystones. Våra Keystones är Helhetssyn, Affärsmässighet, Professionalism och Lagarbete, vilka skapar en grund för hur vi vill vara och agera gentemot varandra, våra kunder, leverantörer och övriga intressenter. Visa mindre

Chemical Manager / kundansvarig till Sisource

Ansök    Sep 16    Bravura Sverige AB    Key account manager
Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sisource. Om företaget: En integrerad partner inom kemikalier Sisource är en partner som tar hand om ... Visa mer
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sisource.

Om företaget:

En integrerad partner inom kemikalier
Sisource är en partner som tar hand om allt inom kemikaliehantering så att företag kan ägna sig åt sin kärnverksamhet. De effektiviserar försörjningen av kemikalier, inköp, logistik, distribution, import/export samt administration. Dessutom säkerställer de arbetsmiljön och tillsammans med sina kunder ser de till att alla legala aspekter uppfylls – samtidigt som de fokuserar på totalkostnaden.

Sisource är inte bundna till några specifika varumärken utan arbetar brett på marknaden med ett stort antal tillverkare och underleverantörer. I deras centrallager i Linköping lagerhålls de mest frekvent använda produkterna från en mängd olika leverantörer, och i deras kemikaliedatabas finns ytterligare tusentals produkter. Allt för att deras kunder ska få en stabil försörjning med god kontinuitet. Sisource kunder återfinns inom industrin där kemikalier är en viktig del i produktionsledet.

Sisource tillväxtresa fortsätter och de går under hösten 2024 ihop med Chemgroup Scandinavia och bildar Chemgroup. Tillsammans stärker de sitt erbjudande och kommer erbjuda en komplett helhetslösning inom kemikaliehantering; från strategi och inköp till systemlösningar för uppföljning och dokumentation. Befintliga tjänster kommer självklart finnas kvar men de får nu möjlighet att täcka upp ännu fler områden inom kemikaliehantering.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Chemical Manager är du platsansvarig på Sisource i Trollhättan. Ditt fokus innebär att forma, utveckla och förvalta samarbetet med Sisource kund GKN Aerospace där du är deras rådgivande partner inom kemikaliehantering. Du ansvarar för att bygga relation och kontaktnät internt hos kunden samt ta fram anpassade lösningar för kundens verksamhet. Vidare driver du även nya spännande projekt kopplat till implementering och utveckling av kundens kemikaliehantering.

I rollen har du ett nära samarbete med både kundens representanter samt dina interna kollegor på Sisource i Linköping och Göteborg, vilket innebär stort fokus och krav på kontaktytor och samarbete. På plats i Trollhättan arbetar du även nära två lagermedarbetare på Sisource som du har ett nära samarbete med i det dagliga arbetet. Du rapporterar till försäljningsansvarig på Sisource som befinner sig på plats i Trollhättan med jämna mellanrum.

• Plats- och kundansvarig hos Sisource kund i Trollhättan
• Initiera projekt och vara en rådgivande part kring kundens kemikaliehantering
• Samarbete och kontaktytor med interna avdelningar inom Sisource samt kundens representanter
• Uppföljning och samarbete med två lagermedarbetare från Sisource

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad högskoleutbildning med inriktning inom exempelvis inom industriell ekonomi, miljö, kemi eller maskinteknik. Alternativt relevant erfarenhet från en affärsinriktad roll, exempelvis som projektledare eller teknisk säljare med kemi eller miljöinriktning
• Du har god kompetens och erfarenhet av arbete på både svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort
• Erfarenhet av kemikaliehantering/lagstiftning är starkt meriterande
• Befattningen kräver att du genomgår och godkänns i en bakgrundskontroll. För befattningar med krav på säkerhetsklassplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap

Som person tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att arbetet blir slutfört i tid och till hög kvalitet. Du är bra på att sätta upp och hålla tidsramar samt att strukturera och prioritera rätt saker i ditt arbete. Vidare trivs du i kontakt med kunder, har en god social förmåga och är duktig på att bygga långsiktiga relationer. Därtill har du en positiv inställning och tycker om att ha många kontaktytor. I samarbete med kund bidrar du med idéer och nya perspektiv och du tycker att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner, både hos kund och internt.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Trollhättan - Stallbacka
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående. Annonsen ligger publicerad löpande fram till att tjänsten är tillsatt. Vi påbörjar urvalsprocessen med telefonintervjuer från och med den 22/7. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Key Account Manager

Ansök    Apr 22    Norautron AB    Key account manager
Är du Norautron-familjens nya stjärna? På Norautron blandar vi nytänkande innovationer med avancerad tekniktillverkning. Vi drömmer stort och siktar högt och det är här du kommer in i bilden. Nu söker vi en Key Account Manager som ska ta oss till nya nivåer. Vad är det vi söker då? Vi ser oss som ett lag och där ingår även våra kunder. Som i alla lag tar vi hand om varandra och vi behöver en säljare som vill jobba långsiktigt och strategiskt med att ut... Visa mer
Är du Norautron-familjens nya stjärna?
På Norautron blandar vi nytänkande innovationer med avancerad tekniktillverkning.

Vi drömmer stort och siktar högt och det är här du kommer in i bilden. Nu söker vi en Key Account Manager som ska ta oss till nya nivåer.

Vad är det vi söker då?
Vi ser oss som ett lag och där ingår även våra kunder. Som i alla lag tar vi hand om varandra och vi behöver en säljare som vill jobba långsiktigt och strategiskt med att utveckla våra befintliga kunder. Tillsammans med dina tre kollegor i säljteamet i Vänersborg kommer du vara nyckeln till att bygga våra starka kundrelationer.

Du kanske undrar hur en vanlig dag ser ut?
Den mesta arbetstiden har du så klart kontakt med våra kunder och hjälper dem med våra tjänster inom elektroniktillverkning. Vi har långa relationer med de flesta av kunderna så det krävs en hel del uthållighet men också en stor dos frihet under ansvar då du hittar dina egna säljmetoder för att skapa kreativa affärer och bygga starka relationer.

Och vem är du?
För att briljera i den här rollen behöver du ha erfarenhet av teknisk försäljning, gärna inom elektronik. Men låt dig inte skrämmas, till din hjälp kommer du också ha dina grymma kollegor som har många års erfarenhet av avancerad elektroniktillverkning.

Du är social och älskar att skapa kontakter med människor. Du gillar att samarbeta och är en fena på att kommunicera och ta initiativ. Engelska behärskar du i både tal och skrift. Och det här med säljbudgetar, offerter och kalkyler är något av en hobby.

På Norautron får du möjlighet att växa och skapa din egen drömroll. Vi skräddarsyr tjänsten efter det du är allra bäst på. Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning, ser vi även många kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi jobbar också aktivt för att främja alla aspekter av mångfald i vårt företag. Är du redo? Släng iväg din CV och ett personligt brev nu direkt men allra senast 16 maj!

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Visa mindre

Centralen söker Key Account Manager/Säljare Miljöhantering till Vänersborg

Om företaget Centralen är ett av regionens ledande transportföretag med ca 30 medarbetare som sysselsätter 200 personer och 200 fordon. Centralen har verksamhet inom; Fjärr & Distribution, Miljö & Drivmedel samt Anläggning & Entreprenad. Centralen är helhetsleverantören som ligger steget före, och är det naturliga valet för alla som söker hållbar miljö, kvalitet och goda affärer inom transport och logistik. Centralen har cirka 70 delägare och omsatte 2021 ... Visa mer
Om företaget
Centralen är ett av regionens ledande transportföretag med ca 30 medarbetare som sysselsätter 200 personer och 200 fordon. Centralen har verksamhet inom; Fjärr & Distribution, Miljö & Drivmedel samt Anläggning & Entreprenad. Centralen är helhetsleverantören som ligger steget före, och är det naturliga valet för alla som söker hållbar miljö, kvalitet och goda affärer inom transport och logistik. Centralen har cirka 70 delägare och omsatte 2021 över 406 miljoner kronor.

Dina arbetsuppgifter
Affärsområdet erbjuder tjänster inom miljöhantering, containerhantering, slamsugning och spolningstjänster, torrsugning samt hjälp med återvinning. Tjänsten innebär att dagligen vara nära både nya och befintliga kunder i syfte att skapa attraktiva lösningar utifrån deras behov.

Som affärsansvarig ansvarar du för ett flertal stora ramavtalskunder vad gäller kundutveckling, avtal och försäljning till dessa.
Ditt geografiska område är primärt Trestad/Fyrbodal men vi har kunder från Göteborg i söder till Karlstad i norr. Du har placeringsort Vänersborg och du rapporterar till Affärsområdeschef.

Dina arbetsuppgifter består även av att utveckla affärsområdet genom bearbetning av nya kunder och att hela tiden vara öppen för nya affärsmöjligheter. Du kommer ta fram budget och andra relevanta nyckeltal för affärsområdet, tillsammans med din chef samt ta fram och genomföra utvecklande kundaktiviteter.

För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du på ett naturligt sätt arbetar proaktivt med att utveckla affärsförslag och komma med lösningar, du blir helt enkelt kundens transportexpert! Stort fokus kommer att läggas på din förmåga att bygga goda relationer, vara konsultativ och ditt driv att vara ute hos kund.


Din profil
Vi är övertygande om att den vi söker har ett positivt intresse för affärsutveckling och försäljning. Du har erfarenhet av arbete inom logistik, transport och avfallshantering. Vi ser gärna att du har erfarenhet från privata eller offentliga upphandlingar.

Du är en självgående, analytisk och strukturerad person som har förmåga att bygga goda relationer och hitta lösningar som skapar mervärden. För rollen krävs att du har mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska, både i tal och skrift. Du behöver även vara en god användare av Officepaketet och CRM-system.

Vi erbjuder dig anställning i ett bolag där du kommer få stora möjligheter att få vara med och bidra samt påverka. Vi är inne i en expansiv fas där många roliga och intressanta utmaningar ligger framför oss. Du är redo för nya utmaningar och vill utvecklas tillsammans med oss. Vi är en liten organisation där alla jobbar nära varandra.

För oss är det viktigt att vara flexibla och snabba till beslut, allt för att möta en marknad i ständig förändring. Trivs du på en arbetsplats med stort affärsfokus, mycket energi och nära till skratt, då kan du mycket väl vara vår nästa kollega!

Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringschef Malou Lundgren tel. 0733-200 880 eller skicka ett mail, [email protected]. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 17 juni 2022. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!

Om Premier:
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet i 7 städer och är idag ca 400 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom ekonomi, försäljning/marknad, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre

Key Account Manager/Säljare till affärsområde Miljöhantering

Företagsinformation Centralen är ett av regionens ledande transportföretag med ca 30 medarbetare som sysselsätter 200 personer och 200 fordon. Centralen har verksamhet inom; Fjärr & Distribution, Miljö & Drivmedel samt Anläggning & Entreprenad. Centralen är helhetsleverantören som ligger steget före, och är det naturliga valet för alla som söker hållbar miljö, kvalitet och goda affärer inom transport och logistik. Centralen har cirka 70 delägare och omsat... Visa mer
Företagsinformation

Centralen är ett av regionens ledande transportföretag med ca 30 medarbetare som sysselsätter 200 personer och 200 fordon. Centralen har verksamhet inom; Fjärr & Distribution, Miljö & Drivmedel samt Anläggning & Entreprenad. Centralen är helhetsleverantören som ligger steget före, och är det naturliga valet för alla som söker hållbar miljö, kvalitet och goda affärer inom transport och logistik. Centralen har cirka 70 delägare och omsatte 2019 över 385 miljoner kronor.

Tjänstebeskrivning

Affärsområdet erbjuder tjänster inom miljöhantering, containerhantering, slamsugning och spolningstjänster, torrsugning samt hjälp med återvinning.
Tjänsten innebär att dagligen vara nära både nya och befintliga kunder i syfte att skapa attraktiva lösningar utifrån deras behov.

Som affärsansvarig ansvarar du för ett flertal stora ramavtalskunder vad gäller kundutveckling, avtal och försäljning till dessa.
Ditt geografiska område är primärt Trestad/Fyrbodal men vi har kunder från Göteborg i söder till Karlstad i norr.

Dina arbetsuppgifter består även av att utveckla affärsområdet genom bearbetning av nya kunder. Att hela tiden vara öppen för nya affärsmöjligheter.
Ta fram budget och andra relevanta nyckeltal för affärsområdet, tillsammans med din chef.
Ta fram och genomföra utvecklande kundaktiviteter.
Du har placeringsort Vänersborg och du rapporterar till Affärsområdeschef.

För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du på ett naturligt sätt arbetar proaktivt med att utveckla affärsförslag och komma med lösningar, du blir helt enkelt kundens transportexpert!
Stort fokus kommer att läggas på din förmåga att bygga goda relationer, vara konsultativ och ditt driv att vara ute hos kund.




Kvalifikationer

Vi är övertygande om att den vi söker har ett positivt intresse för affärsutveckling och försäljning. Du har erfarenhet av arbete inom logistik, transport och avfallshantering.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från privata eller offentliga upphandlingar.

Du är en självgående, analytisk och strukturerad person som har förmåga att bygga goda relationer och hitta lösningar som skapar mervärden.
För rollen krävs att du har mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska, både i tal och skrift. Du behöver även vara en god användare av Officepaketet och CRM-system.
Du är redo för nya utmaningar och vill utvecklas tillsammans med oss.

Vi erbjuder dig anställning i ett bolag där du kommer få stora möjligheter att få vara med och bidra samt påverka. Vi är inne i en expansiv fas där många roliga och intressanta utmaningar ligger framför oss. Vi är en liten organisation där alla jobbar nära varandra.

För oss är det viktigt att vara flexibla och snabba till beslut, allt för att möta en marknad i ständig förändring. Trivs du på en arbetsplats med stort affärsfokus, mycket energi och nära till skratt, då kan du mycket väl vara vår nästa kollega!

Ansökan

I denna tjänst har vi valt att arbeta tillsammans med Premier Rekrytering.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Malin Andersson på telefon 0707-858648 eller e-post [email protected]
Vi kommer att arbeta med löpande urval, så vänta inte med att skicka din ansökan via Premiers hemsida www.premier.se. Sista ansökningsdag 2021-01-10. Visa mindre

Regionansvarig Teknisk Säljare

Dina arbetsuppgifter Viverk förstärker sin säljorganisation och söker nu en drivande säljare med regionansvar. Viverk är ett innovativt och högteknologiskt bolag som erbjuder kundunika lösningar inom industritvätteknik. Vi stärker nu vår närvaro i regionen och söker därför en teknisk säljare. Du kommer ansvara för att utveckla våra många befintliga kundrelationer i regionen och samtidigt bearbeta din marknad för att finna nya kunder. Du har budgetansvar... Visa mer
Dina arbetsuppgifter
Viverk förstärker sin säljorganisation och söker nu en drivande säljare med regionansvar.

Viverk är ett innovativt och högteknologiskt bolag som erbjuder kundunika lösningar inom industritvätteknik. Vi stärker nu vår närvaro i regionen och söker därför en teknisk säljare. Du kommer ansvara för att utveckla våra många befintliga kundrelationer i regionen och samtidigt bearbeta din marknad för att finna nya kunder. Du har budgetansvar och rapporterar till VD/Marknadschef. Dina kunder finns inom ett geografiskt område som täcker delar av Värmland, Västergötland, Bohuslän, Dalsland och Dalarna, exakt område bestäms tillsammans med VD.

Du driver hela försäljningsprocessen från prospektering till uppföljning och avslut. Du bidrar med inputs och kreativa idéer i marknadsföring och kundbearbetning för ökat kundvärde. Målet är att öka försäljningen på befintliga kunder, men också att hitta och bearbeta nya kunder. Vår försäljningsprocess kan vara komplex och ta tid, där våra produkter ofta är en del i en större investering hos kunden. Samtidigt kan vissa försäljningsprocesser gå mycket snabbt och då behöver du agera smart och snabbt kunna guida kunden till rätt lösning. När du säljer in ett projekt har du internt stöd och support via tekniskt kompetenta innesäljare, tekniker och konstruktörer. Vid uppstart av ett projekt görs en överlämning till våra projektledare som tillsammans med dig övervakar projektet från konstruktionsfasen fram till leverans och driftsättning.


Din profil
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av projektförsäljning mot industri. Vi förväntar oss att du självständigt kan driva försäljningen framåt i din region. Du har troligen någon form av teknisk utbildning eller annan lämplig bakgrund. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i Officepaketet. Engelska och B-körkort är ett krav.

Som person är du förtroendeingivande. Du är företagsam, entusiastisk och ihärdig. Det krävs också uthållighet för att driva hela säljprocessen i hamn. Vi söker en person med ett starkt säljdriv och affärsmannaskap.

Viverk erbjuder dig ett fritt arbete i ett växande och värderingsstyrt företag med ett starkt varumärke. Bolaget är inne i ett bra momentum med stark tillväxt och man har uttalade planer och ambitioner på att fortsätta växa och utvecklas. När du kommer till oss får du ett introduktionsprogram för att komma in i vår kultur och lära dig vårt erbjudande. Till din hjälp kommer du ha ett engagerat gäng med många års erfarenhet av branschen. Som Regionansvarig Säljare arbetar du med en god grundlön och en rörlig del som baseras på ditt resultat. Vi ser fram emot att få in dig i vårt team!

Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan så snart som möjligt.




Om företaget
Viverk befinner sig i stark tillväxt och ser en stor potential i framtiden då industrins renhetskrav på olika applikationer kontinuerligt ökar.

Viverk utvecklar, producerar och marknadsför industritvättmaskiner med tyngdpunkt på kundanpassade specialmaskiner men även i ett standardsortiment. Kunderna återfinns främst inom den tillverkande industrin och huvudsakligen Skandinavien.

Bolaget har huvudkontor och produktion i Vislanda med ca 30 anställda. Här finns även eget laboratorium för renhetsmätning och processutprovning. Bolaget strävar efter att hela tiden ligga i framkant vad gäller teknisk utveckling. Fokus är att ge kunden effektiva systemlösningar med hållbarhet i alla led, såväl ekonomiskt som miljömässigt. Samtliga produkter är väl anpassade för höga produktionskrav och håller hög kvalitet i konstruktion och funktion. Viverk startades 1947 och inriktningen på industritvättmaskiner började

Viverk har försäljningskontor i Åkersberga och ett dotterbolag i danska Randers.

Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag! Visa mindre