Lediga jobb som Inköpare i Vänersborg

Se lediga jobb som Inköpare i Vänersborg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Vänersborg som finns hos arbetsgivaren.

Inköpare till globalt bolag i Vänersborg omgående!

Ansök    Nov 3    Academic Work Sweden AB    Inköpare
Vår globala kund söker en erfaren inköpare till ett kortare uppdrag i Vänersborg. Vi letar efter dig som har erfarenhet av inköp sedan tidigare, har goda förhandlingsskills ihop med god insikt i upprättande av leverantörsavtal och affärssystem. Är du dessutom en person som har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och värnar om relationen tycker vi att du ska söka tjänsten direkt. Vi arbetar med löpande urval så se till att skicka in din ansökan idag! OM... Visa mer
Vår globala kund söker en erfaren inköpare till ett kortare uppdrag i Vänersborg. Vi letar efter dig som har erfarenhet av inköp sedan tidigare, har goda förhandlingsskills ihop med god insikt i upprättande av leverantörsavtal och affärssystem. Är du dessutom en person som har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och värnar om relationen tycker vi att du ska söka tjänsten direkt. Vi arbetar med löpande urval så se till att skicka in din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
Har du erfarenhet av inköp, förhandling av avtal och affärssytem kan du vara den personen vi söker för detta kortare uppdrag till vår kund i Vänersborg. Bolaget står inför en förändringsfas gällande byte av deras affärsystem. Därför är de nu i behov av en erfaren inköpare som kommer fokusera på att gå igenom deras leverantörsavtal, se till så att dessa är korrekta och uppdaterade. Om det behövs kommer man också att förhandla fram nya avtal med leverantörerna. Efter att implementeringen lyckats önskar vi också att du kan vara med och se förbättringar kring inköpsprocessen, därför är det viktigt att du har ett lösningsfokuserat och kreativt mindset ihop med att du värnar om relationer och har den där förhandlingsådran.

Tjänsten är ett kortare konsultuppdrag där du anställs hos oss på Academic Work för att sedan arbeta hos vår kund i Vänersborg. Uppdraget sträcker sig initialt fram till och med slutet av mars 2024.

Du erbjuds
- Att arbeta på ett globalt och välexponerat bolag
- Att få ytterligare erfarenhet inom inköp

VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper inom inköp av direkt material, det vill säga avtal, affärssystem och inköpsprocessen
- Har goda digitala systemkunskaper och att du således inte räds av digital förändring
- Har obehindrade kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Arbetat med affärssystemet IFS - detta affärssystem kommer att implementeras under tiden
- Arbetat i en global organisation
- En eftergymnasial utbildning inom relevant område

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Nätverkande
- Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. Visa mindre

Operativ inköpare till Hedson Technologies AB

Ansök    Feb 5    Adecco Sweden AB    Inköpare
Operativ inköpare till Hedson Technologies AB i Vänersborg Hedson är en ledande leverantör av högklassiga system för härdning, lyftning och rengöring till bilverkstäder och industriföretag över hela världen. Hedson sammanför tre produktmärken med en lång historia av innovationsexpertis i högpresterande verkstadsutrustning: Drester, Herkules och IRT. Under årtiondena har våra varumärken fått ett oöverträffat rykte för kvalitet, prestanda, effektivitet och ... Visa mer
Operativ inköpare till Hedson Technologies AB i Vänersborg

Hedson är en ledande leverantör av högklassiga system för härdning, lyftning och rengöring till bilverkstäder och industriföretag över hela världen.
Hedson sammanför tre produktmärken med en lång historia av innovationsexpertis i högpresterande verkstadsutrustning: Drester, Herkules och IRT. Under årtiondena har våra varumärken fått ett oöverträffat rykte för kvalitet, prestanda, effektivitet och tillförlitlighet i sina respektive segment.

Om tjänsten
Som operativ inköpare hos Hedson Technologies blir du en viktig del i att säkerställa materialförsörjningen till deras produktion. Du kommer att ansvara för att koordinera ingående material i nära samverkan med produktion och projektledning.Du är drivande i frågor rörande produkten som ska köpas in.

I din roll som operativ inköpare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Orderläggning
-Leveransbevakning
-Reklamationshantering
-Leveranstörsavstämningar kring orderstatus samt tillsammans med övriga på avdelningen arbeta aktivt med utveckling och effektivisering av inköpsprocessen. 

Tjänsten som operativ inköpare är en anställning direkt hos Hedson Technologies AB med start efter överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och som känner ansvar för dina arbetsuppgifter. Arbetet innebär en hel del administration och därför bör du vara strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten. I rollen kommer du att samverka med olika avdelningar och leverantörer och därmed behöver du vara en social och relationsorienterad person.

Viktigt för tjänsten är:

• Eftergymnasial utbildning inom inköp eller liknande, alternativt relevant erfarenhet
• Förståelse för inköpsprocessen och affärssinne
• Goda kunskaper i affärssystem, företrädesvis IFS
• Starka färdigheter i Officepaketet
• Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande.

Hedson Technologies AB erbjuder;

De kan erbjuda dig ett stimulerande och utvecklande arbete i en öppen och trevlig miljö. Hos dom får du möjlighet att växa och utvecklas i din yrkesroll. De erbjuder även flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och möjlighet till distansarbete i viss omfattning.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Marianne Johansson via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. mail adress [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Operativ inköpare,inköp,Vänersborg,IFS,Hedson Technologies AB, Adecco Visa mindre

Strategisk Inköpare i Vänersborg

Ansök    Jun 26    VBG Group Truck Equipment AB    Inköpare
Attraheras du av att arbeta i en internationell och kommersiell miljö?  Då är detta något för dig! Efterfrågan på våra produkter är hög och vi har stort fokus på att utveckla samarbeten med både befintliga och nya leverantörer. Vi arbetar kontinuerligt med leverantörer som är bäst i klassen inom sitt område utifrån kostnad, kvalitet, leverans och hållbarhet. Du kommer att tillhöra en engagerad inköpsavdelning som består av 9 personer. Som strategisk i... Visa mer
Attraheras du av att arbeta i en internationell och kommersiell miljö?  Då är detta något för dig!

Efterfrågan på våra produkter är hög och vi har stort fokus på att utveckla samarbeten med både befintliga och nya leverantörer.

Vi arbetar kontinuerligt med leverantörer som är bäst i klassen inom sitt område utifrån kostnad, kvalitet, leverans och hållbarhet. Du kommer att tillhöra en engagerad inköpsavdelning som består av 9 personer.

Som strategisk inköpare kommer du att ansvara för ett antal strategiska leverantörer, där din huvudsakliga uppgift är att leda upphandlingsrelaterade aktiviteter samt att utföra analyser för att identifiera projekt som kan leverera kostnadsbesparingar och/eller värdeförbättring med både internationella och svenska leverantörer. Du kommer att arbeta självständigt, men också som inköps representant i tvärfunktionella team med t ex R&D, produktionsteknik och logistik. Rollen innebär strategiskt inköpsarbete för både direkt material, legoarbeten samt möjligtvis indirekt material och tjänster.

Andra arbetsuppgifter är att:

- Ansvara för att strukturera och förhandla långsiktiga ramavtal samt leda leverantörsrelationer och dess prestation inom ett antal commodities
- Upprätta och förhandla projektinköp och för löpande produktutveckling
- Granskar tekniska underlag utifrån en kommersiell synvinkel och ansvarar för upphandlingar, driver offertförfrågningar och förhandlingar, samt presenterar resultat och rekommendationer.

Aktivt jobba med att förbättra lageromsättning genom kortare ledtider, säkrare leveranser och val av ”rätt leverantörer”.  Vara operativ support och stöd vid större problem och utmaningar som är relaterade till våra leverantörer. Supporta långsiktiga hållbarhetsmål genom att kravställa hållbarhetutveckling för våra leverantörer. Delta i och ansvara för "Make or Buy-kalkyler" för att bedöma om viss produktion ska in- eller outsourcas.

Kvalifikationer och egenskaper
Hos oss är analytiska och strategiska färdigheter är lika viktiga som tankesättet att samarbete kommer att leda oss till bra resultat. Vi ser gärna att du har ett stort kommersiellt intresse och en passion för att göra affärer samtidigt som du håller dig nära tekniken. Du är analytisk, strukturerad och tar egna initiativ och kan hantera flera uppgifter parallellt. Du är bra på att upprätthålla relationer och representerar gärna inköp internt såväl som gentemot leverantörer på ett professionellt sätt.

För att lyckas i denna roll ser vi att du har en akademisk examen inom teknik, ekonomi eller liknande. Du har också erfarenhet från inköpsarbete inom industri och förhandlingserfarenhet med leverantörer för både direkt material och indirekta material och tjänster. Du har erfarenhet och kunskap om hela Supply Chain och har bra förståelse för lagernivåer och lageroptimering. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, tyska är meriterande.

Detta är VBG Group
VBG Group är en internationell industrikoncern med ca 1 800 medarbetare i 16 länder. Koncernens divisioner utvecklar, tillverkar, marknadsför och säljer produkter under välkända och starka varumärken över hela världen.
Divisionen Truck & Trailer Equipment erbjuder produkter och tjänster som bidrar med stort värde för kunder och användare i form av ökad driftsäkerhet, personlig säkerhet och effektivitet. Vår tillverkningsanläggning i Vänersborg förser den internationella marknaden med släpvagnskopplingar och automatiska snökedjor.

För mer information, se https://www.vbggroup.com/

Om oss
VBG Group präglas av en jordnära, stark företagskultur som sammanfattas av våra gemensamma värderingar - Keystones. Våra Keystones är Helhetssyn, Affärsmässighet, Professionalism och Lagarbete, vilka skapar en grund för hur vi vill vara och agera gentemot varandra, våra kunder, leverantörer och övriga intressenter. Visa mindre

Inköps - och Logistikchef

Ansök    Dec 30    Eterni Sweden AB    Inköpare
Inköps och Logistikchef till FASSI AB  Söker du en tjänst med snabba beslutsvägar där du som chef är med och påverkar viktiga processer i verksamheten? Vi på Fassi Sverige skapar en innovativ och kundanpassad produkt inom fordonsindustri och teknik och står inför en spännande tillväxtperiod. Vi söker dig som tänker övergripande och som vill vara med och utveckla samt modernisera vårt arbetssätt inom inköp och logistik och därmed blir en viktig bidragande f... Visa mer
Inköps och Logistikchef till FASSI AB 
Söker du en tjänst med snabba beslutsvägar där du som chef är med och påverkar viktiga processer i verksamheten? Vi på Fassi Sverige skapar en innovativ och kundanpassad produkt inom fordonsindustri och teknik och står inför en spännande tillväxtperiod. Vi söker dig som tänker övergripande och som vill vara med och utveckla samt modernisera vårt arbetssätt inom inköp och logistik och därmed blir en viktig bidragande faktor till vår förändringsresa.
 
ARBETSUPPGIFTER
Som inköps- och logistikchef har du en viktig roll i organisationen med övergripande ansvar för att driva och utveckla inköps- och logistikverksamheten samt knyta ihop arbetsflödet från beställning till inleverans. 
Du kommer arbeta strategiskt för att långsiktigt utveckla verksamhetsområdet samt ansvara för löpande effektiviserings- och förbättringsprojekt avseende inköp, leverantörsrelationer, internlogistik och lager. I rollen ingår budgetansvar samt personalansvar för en grupp på ca 6-7 personer. Du leder det operativa arbetet och tillsammans med lageransvarig ansvarar man för att verksamhetsområdet når sina uppsatta mål och KPI:er. Du rapporterar till VD och avrapporterar till Ledningsgruppen.

Sammanfattande arbets- och ansvarsuppgifter i rollen: 
Samordna inköpsarbetet
Översyn av antalet leverantörer
Skriva avtal med leverantörer
Arbeta strategisk och operativt med inköp- och orderberedningsarbetet
Knyta ihop flödet från beställning till inleverans samt säkerställa rätt material till företagets övriga verksamhet i rätt tid.
Personal – ansvar, arbetsledning, medarbetarsamtal, kompetensförsörjning, rekrytering, m.m.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har ett stort engagemang och som med energi, prestigelöshet och driv ser till att få saker att hända. Du har förmåga att självständigt se samt driva potentiell utveckling framåt. För att trivas i rollen brinner du för att bygga struktur och att skapa starka samarbeten. För att lyckas i rollen har du en god ekonomisk förståelse samt ett kostnadsfokus.
Det är ett krav att ha en relevant utbildning inom inköp och/eller logistik eller motsvarande erfarenhet. Vi ser även att du har några års erfarenhet av liknande arbete inom inköp, logistik eller lager, där också kunskaper och erfarenhet av problemlösning och Lean ses som meriterande.
Vidare har du en bra systemförståelse och hög vana av att arbeta med system och Office-paketet, framförallt Excel. Erfarenhet av affärssystemet Pyramid är meriterande.
Du har också goda språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift samt B körkort. 
 

PERSONLIGA EGENSKAPER 
Du är en trygg person som besitter flerårig ledarskapserfarenhet och har en naturlig förmåga att coacha och motivera dina medarbetare mot gemensamma mål. Ditt arbetssätt präglas av noggrannhet och struktur. Du lägger stor vikt vid förbättringsarbete samt brinner för effektivisering och har vana att utforma och implementera instruktioner och rutiner. Du har en hög samarbetsförmåga och kan på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt förmedla dina kunskaper och idéer.


OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning där du arbetar och utgår från vår site i Vänersborg. Visst arbete sker dock även på plats på siten i Göteborg, vilket innebär att rollen innehåller dagsresor till Göteborg. 
Tjänsten som Inköps- och Logistikchef är en direktrekrytering där du blir anställd av oss på FASSI AB. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden AB och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni och Linda Peterson. 

Vill du läsa mer om vårt företag besök gärna vår hemsida på www.fassi.se

Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Urval sker löpande så sök redan idag


VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Visa mindre

Inköps - och Logistikchef

Ansök    Jan 23    Eterni Sweden AB    Inköpare
Inköps och Logistikchef till FASSI AB  Söker du en tjänst med snabba beslutsvägar där du som chef är med och påverkar viktiga processer i verksamheten? Vi på Fassi Sverige skapar en innovativ och kundanpassad produkt inom fordonsindustri och teknik och står inför en spännande tillväxtperiod. Vi söker dig som tänker övergripande och som vill vara med och utveckla samt modernisera vårt arbetssätt inom inköp och logistik och därmed blir en viktig bidragande f... Visa mer
Inköps och Logistikchef till FASSI AB 
Söker du en tjänst med snabba beslutsvägar där du som chef är med och påverkar viktiga processer i verksamheten? Vi på Fassi Sverige skapar en innovativ och kundanpassad produkt inom fordonsindustri och teknik och står inför en spännande tillväxtperiod. Vi söker dig som tänker övergripande och som vill vara med och utveckla samt modernisera vårt arbetssätt inom inköp och logistik och därmed blir en viktig bidragande faktor till vår förändringsresa.
 
ARBETSUPPGIFTER
Som inköps- och logistikchef har du en viktig roll i organisationen med övergripande ansvar för att driva och utveckla inköps- och logistikverksamheten samt knyta ihop arbetsflödet från beställning till inleverans. 
Du kommer arbeta strategiskt för att långsiktigt utveckla verksamhetsområdet samt ansvara för löpande effektiviserings- och förbättringsprojekt avseende inköp, leverantörsrelationer, internlogistik och lager. I rollen ingår budgetansvar samt personalansvar för en grupp på ca 6-7 personer. Du leder det operativa arbetet och tillsammans med lageransvarig ansvarar man för att verksamhetsområdet når sina uppsatta mål och KPI:er. Du rapporterar till VD och avrapporterar till Ledningsgruppen.

Sammanfattande arbets- och ansvarsuppgifter i rollen: 
Samordna inköpsarbetet
Översyn av antalet leverantörer
Skriva avtal med leverantörer
Arbeta strategisk och operativt med inköp- och orderberedningsarbetet
Knyta ihop flödet från beställning till inleverans samt säkerställa rätt material till företagets övriga verksamhet i rätt tid.
Personal – ansvar, arbetsledning, medarbetarsamtal, kompetensförsörjning, rekrytering, m.m.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har ett stort engagemang och som med energi, prestigelöshet och driv ser till att få saker att hända. Du har förmåga att självständigt se samt driva potentiell utveckling framåt. För att trivas i rollen brinner du för att bygga struktur och att skapa starka samarbeten. För att lyckas i rollen har du en god ekonomisk förståelse samt ett kostnadsfokus.
Det är ett krav att ha en relevant utbildning inom inköp och/eller logistik eller motsvarande erfarenhet. Vi ser även att du har några års erfarenhet av liknande arbete inom inköp, logistik eller lager, där också kunskaper och erfarenhet av problemlösning och Lean ses som meriterande.
Vidare har du en bra systemförståelse och hög vana av att arbeta med system och Office-paketet, framförallt Excel. Erfarenhet av affärssystemet Pyramid är meriterande.
Du har också goda språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift samt B körkort. 
 

PERSONLIGA EGENSKAPER 
Du är en trygg person som besitter flerårig ledarskapserfarenhet och har en naturlig förmåga att coacha och motivera dina medarbetare mot gemensamma mål. Ditt arbetssätt präglas av noggrannhet och struktur. Du lägger stor vikt vid förbättringsarbete samt brinner för effektivisering och har vana att utforma och implementera instruktioner och rutiner. Du har en hög samarbetsförmåga och kan på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt förmedla dina kunskaper och idéer.


OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning där du arbetar och utgår från vår site i Vänersborg. Visst arbete sker dock även på plats på siten i Göteborg, vilket innebär att rollen innehåller dagsresor till Göteborg. 
Tjänsten som Inköps- och Logistikchef är en direktrekrytering där du blir anställd av oss på FASSI AB. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden AB och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni och Linda Peterson. 

Vill du läsa mer om vårt företag besök gärna vår hemsida på www.fassi.se

Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Urval sker löpande så sök redan idag


VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Visa mindre

Inköps - och Logistikchef

Ansök    Feb 3    Eterni Sweden AB    Inköpare
Inköps och Logistikchef till FASSI AB  Söker du en tjänst med snabba beslutsvägar där du som chef är med och påverkar viktiga processer i verksamheten? Vi på Fassi Sverige skapar en innovativ och kundanpassad produkt inom fordonsindustri och teknik och står inför en spännande tillväxtperiod. Vi söker dig som tänker övergripande och som vill vara med och utveckla samt modernisera vårt arbetssätt inom inköp och logistik och därmed blir en viktig bidragande f... Visa mer
Inköps och Logistikchef till FASSI AB 
Söker du en tjänst med snabba beslutsvägar där du som chef är med och påverkar viktiga processer i verksamheten? Vi på Fassi Sverige skapar en innovativ och kundanpassad produkt inom fordonsindustri och teknik och står inför en spännande tillväxtperiod. Vi söker dig som tänker övergripande och som vill vara med och utveckla samt modernisera vårt arbetssätt inom inköp och logistik och därmed blir en viktig bidragande faktor till vår förändringsresa.
 
ARBETSUPPGIFTER
Som inköps- och logistikchef har du en viktig roll i organisationen med övergripande ansvar för att driva och utveckla inköps- och logistikverksamheten samt knyta ihop arbetsflödet från beställning till inleverans. 
Du kommer arbeta strategiskt för att långsiktigt utveckla verksamhetsområdet samt ansvara för löpande effektiviserings- och förbättringsprojekt avseende inköp, leverantörsrelationer, internlogistik och lager. I rollen ingår budgetansvar samt personalansvar för en grupp på ca 6-7 personer. Du leder det operativa arbetet och tillsammans med lageransvarig ansvarar man för att verksamhetsområdet når sina uppsatta mål och KPI:er. Du rapporterar till VD och avrapporterar till Ledningsgruppen.

Sammanfattande arbets- och ansvarsuppgifter i rollen: 
Samordna inköpsarbetet
Översyn av antalet leverantörer
Skriva avtal med leverantörer
Arbeta strategisk och operativt med inköp- och orderberedningsarbetet
Knyta ihop flödet från beställning till inleverans samt säkerställa rätt material till företagets övriga verksamhet i rätt tid.
Personal – ansvar, arbetsledning, medarbetarsamtal, kompetensförsörjning, rekrytering, m.m.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har ett stort engagemang och som med energi, prestigelöshet och driv ser till att få saker att hända. Du har förmåga att självständigt se samt driva potentiell utveckling framåt. För att trivas i rollen brinner du för att bygga struktur och att skapa starka samarbeten. För att lyckas i rollen har du en god ekonomisk förståelse samt ett kostnadsfokus.
Det är ett krav att ha en relevant utbildning inom inköp och/eller logistik eller motsvarande erfarenhet. Vi ser även att du har några års erfarenhet av liknande arbete inom inköp, logistik eller lager, där också kunskaper och erfarenhet av problemlösning och Lean ses som meriterande.
Vidare har du en bra systemförståelse och hög vana av att arbeta med system och Office-paketet, framförallt Excel. Erfarenhet av affärssystemet Pyramid är meriterande.
Du har också goda språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift samt B körkort. 
 

PERSONLIGA EGENSKAPER 
Du är en trygg person som besitter flerårig ledarskapserfarenhet och har en naturlig förmåga att coacha och motivera dina medarbetare mot gemensamma mål. Ditt arbetssätt präglas av noggrannhet och struktur. Du lägger stor vikt vid förbättringsarbete samt brinner för effektivisering och har vana att utforma och implementera instruktioner och rutiner. Du har en hög samarbetsförmåga och kan på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt förmedla dina kunskaper och idéer.


OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning där du arbetar och utgår från vår site i Vänersborg. Visst arbete sker dock även på plats på siten i Göteborg, vilket innebär att rollen innehåller dagsresor till Göteborg. 
Tjänsten som Inköps- och Logistikchef är en direktrekrytering där du blir anställd av oss på FASSI AB. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden AB och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni och Linda Peterson. 

Vill du läsa mer om vårt företag besök gärna vår hemsida på www.fassi.se

Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Urval sker löpande så sök redan idag


VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Visa mindre

Inköpshandläggare

Länsstyrelsen är en drivande kraft för det hållbara samhället. Vi arbetar tillsammans med myndigheter, kommuner och andra aktörer med fokus på Västra Götalands län och våra 1,7 miljoner invånare. Vi har ett meningsfullt och hållbart arbete med trevliga och kompetenta kollegor. Hos oss arbetar vi med att få samhällen, människor, djur, natur och kulturvärden att fungera både idag och i framtiden. Många pratar om hållbarhet men vi arbetar med det varje dag.... Visa mer
Länsstyrelsen är en drivande kraft för det hållbara samhället. Vi arbetar tillsammans med myndigheter, kommuner och andra aktörer med fokus på Västra Götalands län och våra 1,7 miljoner invånare.

Vi har ett meningsfullt och hållbart arbete med trevliga och kompetenta kollegor. Hos oss arbetar vi med att få samhällen, människor, djur, natur och kulturvärden att fungera både idag och i framtiden. Många pratar om hållbarhet men vi arbetar med det varje dag. Vill du vara med?



ARBETSUPPGIFTER
Trivs du med både självständigt arbete och samarbete? Vill du jobba med inköpsfrågor i en trevlig miljö tillsammans med kunniga kollegor? Nu söker vi två handläggare med erfarenhet av inköpsarbete i offentlig verksamhet som även vill vara med och driva utveckling av våra processer tillsammans med oss.

Du handlägger beställningar och fakturor i e-handelssystemet Visma Proceedo, och stödjer och ger råd till samtliga avdelningar med deras anskaffningsbehov. Du säkerställer att direktupphandlingar upp till 100 000 kr och avrop på ramavtal sker i enlighet med ingångna avtal, lagar, förordningar och Länsstyrelsens riktlinjer för inköp och upphandling. I dina uppgifter ingår även till viss del att ansvara för förnyade konkurrensutsättningar på befintliga ramavtal.

Du är en del av inköp- och upphandlings¬gruppen som ingår i enheten för ekonomi- och upphandling. Vi är 18 medarbetare på enheten och arbetar inom tre olika områden; ekonomi- och lönegaranti, inköp- och upphandling samt redovisning. Merparten av medarbetarna är placerade i Vänersborg.

Vi jobbar för att utveckla och effektivisera våra processer och du kommer vara en naturlig del i detta arbete tillsammans med dina kollegor på enheten. Andra arbetsuppgifter kan också bli aktuella, beroende på din kompetens och intresse. Du driver dina ärenden självständigt, samtidigt som du arbetar nära dina kollegor och ni ger och får stöd av varandra. Du trivs med en intensiv och varierad arbetsdag där enklare arbetsuppgifter varvas med mer utmanande frågeställningar som behöver analyseras. Du har många kontaktytor, främst internt, men även externt i kontakt med exempelvis leverantörer. Ibland har du kontakt med internationella leverantörer med samtal på engelska.

Länsstyrelsen har kontor på flera orter i länet och vi jobbar i stor utsträckning med digitala möten, och det är en fördel att du trivs med det. Vi erbjuder ett flexibelt arbete med goda möjligheter att till viss del arbeta på distans när det fungerar för verksamheten.
Placeringsort: Vänersborg.

KVALIFIKATIONER
Du har en eftergymnasial utbildning inom inköp och upphandling eller ekonomi, eller annan utbildning vi bedömer är likvärdig. Alternativt har du relevant arbetslivserfarenhet i kombination med utbildning som vi bedömer likvärdig. Du behöver ha god datorvana och goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift.

Som person tar du initiativ och genomför dina arbetsuppgifter för att nå resultat. Du tycker om att ge stöd och service. Du har både förmåga och vilja att bidra till gruppens samarbete, samtidigt som du har förmåga att arbeta självständigt utifrån väl gjorda prioriteringar. Du är utvecklingsorienterad och kan identifiera förbättringsbehov, samt föreslå lösningar som utvecklar och effektiviserar våra arbetssätt som exempel.

Vi fäster stor vikt vid den personliga lämpligheten och ser det som självklart att du bidrar till ett gott arbetsklimat.

Det är meriterande att du har
• Erfarenhet av arbete med de arbetsuppgifter som beskrivs i tjänsten
• Grundkunskaper i bokföring
• Erfarenhet av inköpsarbete i offentlig verksamhet
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Visma Proceedo eller liknande e-handelssystem

Vi tror på allas lika möjligheter och ett av våra huvuduppdrag är att verka för mångfald och en personalsammansättning på Länsstyrelsen som speglar länets befolkning. Så, sist men inte minst, hoppas vi därför att du som söker, med din bakgrund och din kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald.

ÖVRIGT
Intervjuer är planerade att hållas under vecka 27.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Inköpssmordnare centrala inköp Brandtkoncernen

Inköpssamordnare centrala inköp Brandtkoncernen Företagsinformation Bröderna Brandt Bil AB är ett familjeföretag som startades 1929 och består av fyra verksamhetsföretag; Bröderna Brandt Personbilar AB, Bröderna Brandt Lastvagnar AB, Brandt Fordon AB och Brandt Båt AB. Vi finns på 17 orter och bedriver vår verksamhet på totalt 25 anläggningar och har idag ca 650 anställda. Vår ledstjärna är långsiktigt nöjda kunder till vilka vi erbjuder ett utbud av ... Visa mer
Inköpssamordnare centrala inköp Brandtkoncernen

Företagsinformation

Bröderna Brandt Bil AB är ett familjeföretag som startades 1929 och består av fyra verksamhetsföretag; Bröderna Brandt Personbilar AB, Bröderna Brandt Lastvagnar AB, Brandt Fordon AB och Brandt Båt AB.

Vi finns på 17 orter och bedriver vår verksamhet på totalt 25 anläggningar och har idag ca 650 anställda. Vår ledstjärna är långsiktigt nöjda kunder till vilka vi erbjuder ett utbud av varor och tjänster så att deras totala fordonsbehov tillgodoses

Tjänstebeskrivning

Tjänsten som inköpssamordnare innebär en central roll i koncernen och innefattar också rollen som GDPR samordnare. Du kommer att driva koncernens och respektive företags arbete med kvalitetssäkrade och hållbara centrala inköp av varor och tjänster enligt gällande lagar och regelverk.

Dina arbetsuppgifter innebär att vara ett operativt stöd till verksamheterna vid centrala inköp och upphandlingar samt säkerställa kvalitetssäkrade underlag och korrekt dokumentation. Du kan leda sammansatta team från verksamheterna och driva utveckling av processer och rutiner samt ansvara för dokumentation och avtal inom inköpsområdet.

Du kommer att ansvara för att identifiera områden där central fokus för förbättring inom inköp kan uppnås, självständigt leda upphandling eller konkurrensutsättning samt vid behov sätta samman lämpliga referensgrupper hela vägen till skapande och uppföljning av avtal. Även uppföljning och bedömning av leverantörer ingår i arbetsuppgifterna.

Rollen som GDPR samordnare innebär att du samordnar och säkerställer att personuppgiftsbiträdesavtal finns där det behövs och tar emot och hanterar ärenden rörande dataskyddsförordningen GDPR. Detta innebär också registerinventeringar och löpande uppdatering av register. Du behöver vara insatt i regelverket och jobba med övriga verksamheter inom företagen för att säkerställa uppfyllnad. Inom detta område finns idag viss support och kompetensstöd.

Kvalifikationer

Du har en eftergymnasial examen inom inköpsområdet eller ekonomi och en fallenhet för struktur, ordning och reda. Du har goda kunskaper inom Office365 och inte främmande för att lära dig olika IT-system. Det är meriterande om du har erfarenhet av avtalsutformning och avtalstolkning samt leverantörsbedömning.

Som inköpssamordnare jobbar du nära verksamheterna och externa leverantörer och därför är det viktigt att du håller en hög kvalitets- och servicenivå samt har en god social förmåga. Du trivs med att samarbeta med andra för att uppnå resultat. Visa mindre

Inköpare

Ansök    Dec 16    Premier Service Sverige AB    Inköpare
Om företaget Hedson är en ledande leverantör av högklassiga system för härdning, lyftning och rengöring till bilverkstäder och industriföretag över hela världen. Hedson sammanför tre produktmärken med en lång historia av innovationsexpertis i högpresterande verkstadsutrustning: Drester, Herkules och IRT. Under årtiondena har våra varumärken fått ett oöverträffat rykte för kvalitet, prestanda, effektivitet och tillförlitlighet i sina respektive segment. ... Visa mer
Om företaget
Hedson är en ledande leverantör av högklassiga system för härdning, lyftning och rengöring till bilverkstäder och industriföretag över hela världen.

Hedson sammanför tre produktmärken med en lång historia av innovationsexpertis i högpresterande verkstadsutrustning: Drester, Herkules och IRT.

Under årtiondena har våra varumärken fått ett oöverträffat rykte för kvalitet, prestanda, effektivitet och tillförlitlighet i sina respektive segment.


Dina arbetsuppgifter
Som operativ inköpare hos oss på Hedson Technologies blir du en viktig del i att säkerställa materialförsörjningen till vår produktion. Du kommer att ansvara för att koordinera ingående material i nära samverkan med produktion och projektledning.
Du är drivande i frågor rörande produkten som ska köpas in. Arbetet innefattar bland annat orderläggning, leveransbevakning, reklamationshantering, förfrågningar samt leverantörsavstämningar kring orderstatus.
Tillsammans med övriga på avdelningen arbetar ni aktivt med utveckling och effektivisering av inköpsprocessen.
Resor i tjänsten kan förekomma.


Din profil
• Eftergymnasial utbildning inom inköp eller liknande, alternativt erfarenhet från liknande roll som inköpare, meriterande från
tekniskt bolag men inget krav
• Förståelse för inköpsprocessen och ett utvecklat affärssinne
• Kunskaper i affärssystemet IFS, eller från liknade affärssystem
• Goda kunskaper inom Officepaket
• God kommunikativ förmåga och som behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift



Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och känner ansvar för dina arbetsuppgifter. Arbetet innebär en hel del administration och därför bör du vara strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten. I rollen kommer du att samverka med olika avdelningar och leverantörer och därmed behöver du vara en social och relationsorienterad person.


Om oss
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett roligt och varierande jobb i en öppen och trevlig miljö, här får du möjlig att växa och utvecklas i din yrkesroll.

Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Anders Kristiansen tel. 070–7858647. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 16/1–2023. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Visa mindre

Strategisk inköpare

Ansök    Jul 13    VBG Group Truck Equipment AB    Inköpare
Detta är VBG Group VBG Group är en börsnoterad internationell industrikoncern med mer än 1 500 medarbetare i 17 länder. Koncernens divisioner utvecklar, tillverkar, marknadsför och säljer produkter under välkända och starka varumärken över hela världen. Divisionen Truck & Trailer Equipment erbjuder produkter och tjänster som bidrar med stort värde för kunder och användare i form av ökad driftsäkerhet, personlig säkerhet och effektivitet. Vår tillverknin... Visa mer
Detta är VBG Group
VBG Group är en börsnoterad internationell industrikoncern med mer än 1 500 medarbetare i 17 länder.

Koncernens divisioner utvecklar, tillverkar, marknadsför och säljer produkter under välkända och starka varumärken över hela världen.
Divisionen Truck & Trailer Equipment erbjuder produkter och tjänster som bidrar med stort värde för kunder och användare i form av ökad driftsäkerhet, personlig säkerhet och effektivitet. Vår tillverkningsanläggning i Vänersborg förser den internationella marknaden med släpvagnskopplingar och automatiska snökedjor. För mer information, se www.vbggroup.com

Vi erbjuder

Efterfrågan på våra produkter är hög och vi har stort fokus på att utveckla samarbeten med både befintliga och nya leverantörer. Vi behöver nu förstärka vårt inköpsteam med ytterligare en strategisk inköpare. Som strategisk inköpare kommer du att ansvara för ett antal strategiska leverantörer, där din huvudsakliga uppgift kommer att vara att leda upphandlingsrelaterade aktiviteter med internationella och svenska leverantörer. Du kommer att arbeta självständigt, men också ofta i tvärfunktionella team som med t ex R&D, Produktionsteknik och Logistik. Rollen innebär strategiskt inköpsarbete för både direkt material, legoarbeten men även indirekt material och tjänster.

Andra arbetsuppgifter är att:

- Ansvara för att strukturera och förhandla långsiktiga ramavtal samt leda leverantörsrelationer och dess prestation inom ett antal commodities
- Upprätta och förhandla projektinköp och för löpande produktutveckling
- Utföra möjlighetsanalyser för att identifiera projekt som kan leverera kostnadsbesparingar och/eller värdeförbättring.
- Vid behov vara en operativt support och stöd till R&D, Produktion, Logistik och Inköpskvalitet vid större problem och utmaningar som är relaterade till våra leverantörer.
- Delta i och ansvara för "Make or Buy-kalkyler" för att bedöma om viss produktion ska in- eller outsourcas.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är analytisk, affärsinriktad och professionell i ditt arbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av olika tillverkningsprocesser och erfarenhet att utifrån ritningsunderlag skapa en detaljerad förståelse för hur en produkt produceras och utvärdera olika komponenters värde.

Vi söker dig som har:

- Relevant akademisk examen med inriktning på ekonomi, teknik alternativt kunskap och erfarenhet förvärvad på annat sätt
- 3-5 års erfarenhet från inköpsarbete inom industri och förhandlingserfarenhet med leverantörer för både direkt material och indirekta material och tjänster.
- Erfarenhet och kunskap om hela Supply chain och har bra förståelse för lagernivåer och lageroptimering
- Goda kunskaper i MS Office och handhavande i olika affärssystem
- Goda kunskaper i svenska och engelska. Tyska är meriterande.



Om oss

VBG Group präglas av en jordnära, stark företagskultur som sammanfattas i våra gemensamma värderingar - Keystones. Våra Keystones är Helhetssyn, Affärsmässighet, Professionalism och Lagarbete, vilka skapar en grund för hur vi vill vara och agera gentemot varandra, våra kunder, leverantörer och övriga intressenter.

Hos oss hittar du en arbetsplats där vi alla bidrar till den trivsamma stämning och det positiva arbetsklimat som präglar vårt företag. Visa mindre

Inköpare

Ansök    Okt 29    Norautron AB    Inköpare
Missar du aldrig chansen att förhandla när du köper nya prylar? Då kan du vara rätt person för oss! På Norautron har vi sedan 1994 blandat nytänkande innovationer med avancerad elektroniktillverkning och nu behöver vi en driven person som kan köpa in komponenter till vår produktion. Vad gör en inköpare & produktionsplanerare på Norautron? Du kommer ha ansvaret med att säkerställa att komponenter köps in till ett bra pris och finns tillgängliga för pro... Visa mer
Missar du aldrig chansen att förhandla när du köper nya prylar?

Då kan du vara rätt person för oss! På Norautron har vi sedan 1994 blandat nytänkande innovationer med avancerad elektroniktillverkning och nu behöver vi en driven person som kan köpa in komponenter till vår produktion.

Vad gör en inköpare & produktionsplanerare på Norautron?

Du kommer ha ansvaret med att säkerställa att komponenter köps in till ett bra pris och finns tillgängliga för produktionen enligt kundens avrop.

Viktiga KPI för dig som inköpare är: Pris, Lagervärde och Betalningsvillkor.

Och vem är du?

För att bli vår nya stjärna ska du helst ha flera års erfarenhet av direktinköp inom elektronikindustrin eller andra närliggande branscher. Komponentkännedom är ett plus. Du har eftergymnasial utbildning och är framför allt genuint intresserad av att följa utvecklingen inom området.

Du uttrycker dig ledigt både på svenska och engelska och att jobba mot uppsatta mål är en självklar sporre.

Till att börja med ser vi ett behov av dig i sex månader, med chans till förlängning.

Vi är i en spännande utvecklingsfas och söker dig som vill vara med och påverka resan framåt. Intresserad? Då ser vi fram emot ditt CV och personliga brev senast den 23 november.

Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning, ser vi även många kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi jobbar också aktivt för att främja alla aspekter av mångfald i vårt företag. Visa mindre

Inköpshandläggare till Länsstyrelsen

Länsstyrelsen är en drivande kraft för det hållbara samhället. Vi arbetar tillsammans med myndigheter, kommuner och andra aktörer med fokus på Västra Götalands län och våra 1,7 miljoner invånare. Vi har ett meningsfullt och hållbart arbete med trevliga och kompetenta kollegor. Hos oss arbetar vi med att få samhällen, människor, djur, natur och kulturvärden att fungera både idag och i framtiden. Många pratar om hållbarhet men vi arbetar med det varje dag.... Visa mer
Länsstyrelsen är en drivande kraft för det hållbara samhället. Vi arbetar tillsammans med myndigheter, kommuner och andra aktörer med fokus på Västra Götalands län och våra 1,7 miljoner invånare.

Vi har ett meningsfullt och hållbart arbete med trevliga och kompetenta kollegor. Hos oss arbetar vi med att få samhällen, människor, djur, natur och kulturvärden att fungera både idag och i framtiden. Många pratar om hållbarhet men vi arbetar med det varje dag. Vill du vara med?



ARBETSUPPGIFTER
områden; ekonomi- och lönegaranti, inköp- och upphandling samt redovisning. De flesta är placerade i Vänersborg.

Nu söker vi en handläggare med inriktning mot inköp. Du kommer att ingå i inköp- och upphandlingsgruppen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå i att säkerställa att direktupphandlingar upp till 100 000 kr och avrop på ramavtal sker i enlighet med ingångna avtal, lagar, förordningar och Länsstyrelsens riktlinjer för inköp och upphandling. Du kommer att stödja och ge råd till samtliga avdelningar med deras anskaffningsbehov samt handlägga beställningar och fakturor i e-handelssystemet Visma Proceedo. I uppdraget ingår också att vara Avdelningen för verksamhetsstöd och IT-avdelningens stöd för deras specifika beställningar.

Vi jobbar för att utveckla och effektivisera våra processer och där kommer du vara en naturlig del i detta arbete tillsammans med övriga medarbetare på enheten. Övriga förekommande arbetsuppgifter på enheten kan också vara aktuella.

Placeringsort: Vänersborg



KVALIFIKATIONER
Krav
Du har som lägst en genomförd gymnasieutbildning och du har arbetserfarenhet av de arbetsuppgifter som beskrivs i tjänsten. Du behöver ha god datorvana och goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Du behöver även ha kunskaper i engelska.

Som person tycker du om att ge stöd och service. Du strukturerar och planerar dina arbetsuppgifter utifrån väl gjorda prioriteringar, men kan vara flexibel utifrån ändrade omständigheter. Du har förmåga och vilja att bidra till ett bra samarbete i gruppen och också förmåga att genomföra processer och arbetsuppgifter självständigt.

Vi fäster stor vikt vid den personliga lämpligheten och ser det som självklart att du bidrar till ett gott arbetsklimat.

Det är meriterande om du har
• Grundkunskaper i bokföring
• Erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Visma Proceedo eller liknande e-handelssystem

Vi tillämpar distansarbete när verksamheten tillåter och nu under pandemin följer vi Folkhälsomyndighetens riktlinjer och jobbar huvudsakligen hemifrån.

Vi tror på allas lika möjligheter och ett av våra huvuduppdrag är att verka för mångfald och en personalsammansättning på Länsstyrelsen som speglar länets befolkning. Så, sist men inte minst, hoppas vi därför att du som söker, med din bakgrund och din kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald.




ÖVRIGT
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Inköps & Avtalsansvarig till Vänersborgsbostäder

Ansök    Feb 20    Premier Service Sverige AB    Inköpare
Företagsinformation Vi är övertygade om att ett bra boende är en viktig pusselbit för ett gott liv och där har vi en viktig roll i Vänersborg. Vi är kommunens största bostadsbolag och ägs av Vänersborgs kommun. Ungefär var sjunde vänersborgare bor hos oss. Vi är ett 60-tal medarbetare som tar hand om våra drygt 3 300 lägenheter. Vill du vara med i vårt team? Just nu söker vi Inköps & Avtalsansvarig Tjänstebeskrivning Vi arbetar för att Vänersborgsbostäd... Visa mer
Företagsinformation
Vi är övertygade om att ett bra boende är en viktig pusselbit för ett gott liv och där har vi en viktig roll i Vänersborg. Vi är kommunens största bostadsbolag och ägs av Vänersborgs kommun. Ungefär var sjunde vänersborgare bor hos oss. Vi är ett 60-tal medarbetare som tar hand om våra drygt 3 300 lägenheter. Vill du vara med i vårt team?

Just nu söker vi Inköps & Avtalsansvarig


Tjänstebeskrivning
Vi arbetar för att Vänersborgsbostäder ska bli det mest hållbara och attraktiva boendet i Vänersborg. Vi erbjuder dig ett arbete i ett väl upparbetat arbetslag där du i din nya roll kommer att få vara med och bidra till vår fortsatta resa.

Tjänsten som Inköps & Avtalsansvarig är en ny roll i vår organisation med målsättning att ytterligare strukturera våra inköp, bevaka upphandlingar och avtal samt skapa effektiva och kvalitetssäkrade processer. Du jobbar tätt tillsammans med människor i hela vår organisation men främst inom förvaltning. I denna roll blir du en nyckelperson för att skapa det mest attraktiva bostadsbolaget beträffande hållbarhet och goda relationer.


Kvalifikationer
Du har en bakgrund inom bygg i privat eller kommunal sektor och har några års erfarenhet av inköp och avtalsprocesser. Du är en person som värdesätter struktur och tydlighet. Då tjänsten är en ny roll innebär det att du den första tiden fokuserar på att kartlägga våra befintliga processer,avtal och rutiner. Detta arbete kräver att du är en social person som har lätt för att ta kontakt och skapa relationer. Du har goda datakunskaper och körkort B.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och se mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.



Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Anders Kristiansen på tel: 0707-85 86 47. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2020-03-16. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Välkommen med din ansökan!

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre

Inköpare/BMA

Ansök    Maj 19    VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN    Inköpare
Beskrivning Koncernkontoret, Avdelning Koncerninköp söker en BMA som vill prova något nytt. Vi arbetar med upphandling av instrument, reagens och laboratorieutrustning till alla laboratorier inom Västra Götalandsregionen. Är du en person som är nyfiken, noggrann och tycker om att arbeta i team och leda grupper? Arbetet är flexibelt och självständigt och innebär mycket kontakter med regionens laboratorier men även med leverantörer. En del resor kan för... Visa mer
Beskrivning

Koncernkontoret, Avdelning Koncerninköp söker en BMA som vill prova något nytt.

Vi arbetar med upphandling av instrument, reagens och laboratorieutrustning till alla laboratorier inom Västra Götalandsregionen.

Är du en person som är nyfiken, noggrann och tycker om att arbeta i team och leda grupper? Arbetet är flexibelt och självständigt och innebär mycket kontakter med regionens laboratorier men även med leverantörer. En del resor kan förekomma i tjänsten. För tjänsten krävs din kompetens som BMA. Utbildning, introduktion och handledning inom området offentlig upphandling och inköp får du inom Koncerninköp.

Ditt uppdrag


Västra Götalandsregionen har en verksamhetsstyrd inköpsprocess vilket innebär att upphandling bedrivs i projektform i nära samverkan med regionens verksamheter. Processen omfattar hela kedjan från strategisk planering, analys- och upphandlingsarbete, till avtalsförvaltning.

Som inköpare är du projektledare genom upphandlingen men har också ett helhetsansvar för alla delar av inköpsprocessen inom ditt område. Du ska även tillsammans med övriga medarbetare utveckla och förenkla rutinerna inom området samt delta i förbättringsarbetet. Hela Västra Götalandsregionen kommer vara ditt arbetsfält vilket medför en del resor.

Koncerninköp har som uppdrag att svara för all upphandling för Västra Götalandsregionens samlade behov av varor och tjänster. I uppgiften ligger att bryta ny mark och att genomföra offentliga upphandlingar med koncernnytta och professionalism som ledstjärna - allt för att tillföra resurser till kärnverksamheterna. Västra Götalandsregionen upphandlar till ett årligt värde av cirka 14 miljarder kronor och är en av de största aktörerna på marknaden.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete för samhället och bidra till Västra Götalandsregionens vision ”det goda livet”. Vi eftersträvar en god balans mellan arbetsliv och privatliv och värnar om våra medarbetares hälsa. Läs om våra förmåner på https://insidan.vgregion.se/min-anstallning/formaner/

Kvalifikationer


För denna tjänst krävs laboratoriebakgrund, BMA eller motsvarande. Du har relevant högskoleutbildning eller motsvarande kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Erfarenhet från sälj- eller inköpssidan samt erfarenhet av LOU är meriterande.

Dina erfarenheter gör att du har ett strategiskt förhållningssätt i din yrkesroll. Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska, samt har god vana av att arbeta i MS Office.

Vem är du?


Vi ser att du som person är initiativrik, affärsmässig och flexibel. Du är lösningsorienterad och har en ständig vilja att utveckla verksamheten. Du trivs både med att planera och följa upp och du har en mycket stark kommunikativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att driva projekt och att motivera gruppmedlemmar och få dem att arbeta mot samma mål. Du agerar på ett förtroendeingivande sätt och har ett professionellt bemötande.

Hittar du också drivkraft i att arbeta för ”Det goda livet”- Västra Götalandsregionens vision om ett hållbart samhälle – har du stora möjligheter att trivas hos oss!

Det är viktigt för oss att du kan arbeta utifrån vår värdegrund:

- Tillsammans gör vi varandra framgångsrika.
- Vi lyssnar in. Vi lyssnar av.
- Feedback bidrar till vår utveckling.

Övrigt
Vi eftersträvar jämlikhet där alla medarbetare ska ha lika möjligheter och rättigheter till att utvecklas, göra ett bra arbete och trivas på arbetsplatsen.

Läs mer om vår verksamhet här: http://www.vgregion.se/om-vgr/

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Vill du veta mer om VGR kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken www.vgregion.se/introduktion


Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.


Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal. Visa mindre

Inköpare till Brandt Bil

Företagsinformation Brandt Bil är en bilkoncern som säljer Dacia, Ford, Mazda, Renault och Volvo. Bolaget startades 1929 av familjen Brandt, som fortfarande är ägare till bolaget. Koncernen har 21 anläggningar på 17 orter och omsätter ca 2,2 miljarder med ca 500 anställda. Koncernens ledstjärna är att ha långsiktigt nöjda kunder och till dem erbjuda ett utbud av varor och tjänster, så att deras totala fordonsbehov tillgodoses. Tjänstebeskrivning Rolle... Visa mer
Företagsinformation
Brandt Bil är en bilkoncern som säljer Dacia, Ford, Mazda, Renault och Volvo.

Bolaget startades 1929 av familjen Brandt, som fortfarande är ägare till bolaget.
Koncernen har 21 anläggningar på 17 orter och omsätter ca 2,2 miljarder med ca 500 anställda.
Koncernens ledstjärna är att ha långsiktigt nöjda kunder och till dem erbjuda ett utbud av varor och tjänster, så att deras totala fordonsbehov tillgodoses.


Tjänstebeskrivning
Rollen som Inköpare för Brandt Bil kommer du att värdera och köpa fordon i alla prisklasser.
Dina affärer görs genom telefon, e-post, kontakter och befintliga nätverk från generalagenter.
På Brandt Bil kommer du till ett företag med högt tempo och fokus att bygga långsiktiga relationer.
Rollen är bred och förutom ett proaktivt arbete att hitta nya affärsmöjligheter kommer du också jobba mycket med logistik, förhandling och som en del i säljorganisationen.


Ansvarsområden
- Övergripande ansvar för gemensam prissättning tillsammans med säljledning
- Värdera samt sätta inköps- och försäljningspriser
- Värdera skador och slitage på fordon
- Analysera och hålla sig uppdaterad gällande marknadspriser på den svenska marknaden.
- Du drivs av att göra affärer och att har ett starkt fokus på resultat.
- Du är strukturerad och uppskattar rutiner och processer att jobba efter.


Kvalifikationer
Vi tror tjänsten passar allra bäst för dig som har erfarenhet av försäljning inom bilbranschen och god kunskap om bilmarknaden i stort.
Dock kommer dina personliga egenskaper att värderas högt. Visa mindre

Inköpare till team IT & nätverk

Vill du vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa hälso-och sjukvård och ett hållbart samhälle med tillväxt i hela Västra Götaland? På Koncernkontoret är vi drygt 1500 medarbetare som varje dag är med och gör skillnad för patienter, medarbetare, besökare och invånare. Våra avdelningar arbetar med frågor som rör hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling, folkhälsa, mänskliga rättigheter, miljö, kultur, kommunikation, ekonomi, HR, i... Visa mer
Vill du vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa hälso-och sjukvård och ett hållbart samhälle med tillväxt i hela Västra Götaland? På Koncernkontoret är vi drygt 1500 medarbetare som varje dag är med och gör skillnad för patienter, medarbetare, besökare och invånare.

Våra avdelningar arbetar med frågor som rör hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling, folkhälsa, mänskliga rättigheter, miljö, kultur, kommunikation, ekonomi, HR, inköp och IT.

Koncerninköp har som uppdrag att svara för all upphandling för Västra Götalandsregionens samlade behov av varor och tjänster. I uppgiften ligger att bryta ny mark och att genomföra offentliga upphandlingar med koncernnytta och professionalism som ledstjärna - allt för att tillföra resurser till kärnverksamheterna. Västra Götalandsregionen upphandlar till ett årligt värde av cirka 14 miljarder kronor och är en av de största aktörerna på marknaden.

Nu söker vi en Inköpare till Team IT & Nätverk!

Ditt uppdrag

Västra Götalandsregionen har en verksamhetsstyrd inköpsprocess vilket innebär att upphandling bedrivs i projektform i nära samverkan med regionens verksamheter. Processen omfattar hela kedjan från strategisk planering, analys- och upphandlingsarbete, till avtalsförvaltning.

Som inköpare är du projektledare genom upphandlingen men har också ett helhetsansvar för alla delar av inköpsprocessen inom ditt område. Du ska även tillsammans med övriga medarbetare utveckla och förenkla rutinerna inom området samt delta i förbättringsarbetet. Hela Västra Götalandsregionen kommer vara ditt arbetsfält vilket medför en del resor.

Vad kan vi erbjuda dig?

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av gemenskap, engagemang och glädje. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling.

Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete för samhället och bidra till Västra Götalandsregionens vision ”det goda livet”. Vi eftersträvar en god balans mellan arbetsliv och privatliv och värnar om våra medarbetares hälsa. Läs om våra förmåner på http://www.vgregion.se/jobba-i-vgr/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/dinaformaner/

Dina kvalifikationer?

Du har en akademisk examen med goda resultat eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vi ser att du har några års erfarenhet av kvalificerat inköpsarbete och har goda kunskaper om LOU, eller ett intresse av att lära dig. Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska, samt har god vana av att arbeta i MS Office.

Det är meriterande om du har arbetat med IT upphandling. Det är även meriterande om du har utbildning inom juridik eller kännedom om Västra Götalandsregionen.

Vem är du?

Vi ser att du som person är initiativrik, affärsmässig och flexibel. Du är lösningsorienterad och har en ständig vilja att utveckla verksamheten. Du trivs både med att planera och följa upp och du har en mycket stark kommunikativförmåga.

Vi lägger stor vikt vid din förmåga att driva projekt och att motivera gruppmedlemmar och få dem att arbeta mot samma mål. Du agerar på ett förtroendeingivande sätt och har ett professionellt bemötande. Hittar du också drivkraft i att arbeta för ”Det goda livet”- Västra Götalandsregionens vision om ett hållbart samhälle – har du stora möjligheter att trivas hos oss!

Det är viktigt för oss att du kan arbeta utifrån Koncernkontorets värdegrund:

- Tillsammans gör vi varandra framgångsrika.
- Vi lyssnar in. Vi lyssnar av.
- Feedback bidrar till vår utveckling. 

Övrigt
Vi eftersträvar jämlikhet där alla medarbetare ska ha lika möjligheter och rättigheter till att utvecklas, göra ett bra arbete och trivas på arbetsplatsen.

Läs mer om vår verksamhet här: http://www.vgregion.se/sv/Vastra-Gotalandsregionen/startsida/Om-Vastra-Gotalandsregionen/Regionorganisationen/Regionkansliet/

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.


Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.


Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal. Visa mindre

Inköpare Team Läkemedel , Läkemedelsnära och Tandvård

Vill du vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa hälso-och sjukvård och ett hållbart samhälle medtillväxt i hela Västra Götaland? På Koncernkontoret är vi drygt 1500 medarbetare som varje dag är med och gör skillnad för patienter, medarbetare, besökare och invånare. Våra avdelningar arbetar med frågor som rör hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling, folkhälsa, mänskliga rättigheter, miljö, kultur, kommunikation, ekonomi, HR, in... Visa mer
Vill du vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa hälso-och sjukvård och ett hållbart samhälle medtillväxt i hela Västra Götaland? På Koncernkontoret är vi drygt 1500 medarbetare som varje dag är med och gör skillnad för patienter, medarbetare, besökare och invånare.

Våra avdelningar arbetar med frågor som rör hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling, folkhälsa, mänskliga rättigheter, miljö, kultur, kommunikation, ekonomi, HR, inköp och IT.

Koncerninköp har som uppdrag att svara för all upphandling för Västra Götalandsregionens samlade behov av varor och tjänster. I uppgiften ligger att bryta ny mark och att genomföra offentliga upphandlingar med koncernnytta och professionalism som ledstjärna - allt för att tillföra resurser till kärnverksamheterna. Västra Götalandsregionen upphandlar till ett årligt värde av cirka 14 miljarder kronor och är en av de största aktörerna på marknaden.

Ditt uppdrag

Nu söker vi en ny medarbetare till Team Läkemedel, Läkemedelsnära och Tandvård!

Västra Götalandsregionen har en verksamhetsstyrd inköpsprocess vilket innebär att upphandling bedrivs i projektform i nära samverkan med regionens verksamheter. Processen omfattar hela kedjan från strategisk planering, analys- och upphandlingsarbete, till avtalsförvaltning.

Som inköpare är du projektledare genom upphandlingen men har också ett helhetsansvar för alla delar av inköpsprocessen inom ditt område. Du ska även tillsammans med övriga medarbetare utveckla och förenkla rutinerna inom området samt delta i förbättringsarbetet. Hela Västra Götalandsregionen kommer vara ditt arbetsfält vilket medför en del resor.

Vad kan vi erbjuda dig?

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av gemenskap, engagemang och glädje. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling.

Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete för samhället och bidra till Västra Götalandsregionens vision ”det goda livet”. Vi eftersträvar en god balans mellan arbetsliv och privatliv och värnar om våra medarbetares hälsa.

Läs om våra förmåner på:

http://www.vgregion.se/jobba-i-vgr/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/dinaformaner/

Dina kvalifikationer?

Du har en akademisk examen med goda resultat. Du har några års erfarenhet av kvalificerat inköpsarbete. Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska, samt har god vana av att arbeta i MS Office.

Vi ser att det är meriterande om du har:

- Arbetat med läkemedel- och läkemedelstjänster
- Erfarenhet av upphandling inom LOU

Vem är du?

Vi ser att du som person är initiativrik, lösningsorienterad och flexibel. Du har en ständig vilja att utveckla människor och verksamhet. Du trivs både med att planera och följa upp och du har en mycket stark kommunikativförmåga. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att driva projekt och att motivera gruppmedlemmar och få dem att arbeta mot samma mål. Du agerar på ett förtroendeingivande sätt och har ett professionellt bemötande.

Hittar du också drivkraft i att arbeta för ”Det goda livet”- Västra Götalandsregionens vision om ett hållbart samhälle – har du stora möjligheter att trivas hos oss!

Det är viktigt för oss att du kan arbeta utifrån vår värdegrund:

- Tillsammans gör vi varandra framgångsrika.
- Vi lyssnar in. Vi lyssnar av.
- Feedback bidrar till vår utveckling.

Övrigt

Vi eftersträvar jämlikhet där alla medarbetare ska ha lika möjligheter och rättigheter till att utvecklas, göra ett bra arbete och trivas på arbetsplatsen.
Läs mer om vår verksamhet här:

http://www.vgregion.se/sv/Vastra-Gotalandsregionen/startsida/Om-Vastra-Gotalandsregionen/Regionorganisationen/Regionkansliet/

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.


Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.


Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal. Visa mindre

Inköpare

Vill du vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa hälso-och sjukvård och ett hållbart samhälle med tillväxt i hela Västra Götaland? På Koncernkontoret är vi drygt 1500 medarbetare som varje dag är med och gör skillnad för patienter, medarbetare, besökare och invånare. Våra avdelningar arbetar med frågor som rör hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling, folkhälsa, mänskliga rättigheter, miljö, kultur, kommunikation, ekonomi, HR, i... Visa mer
Vill du vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa hälso-och sjukvård och ett hållbart samhälle med tillväxt i hela Västra Götaland? På Koncernkontoret är vi drygt 1500 medarbetare som varje dag är med och gör skillnad för patienter, medarbetare, besökare och invånare.

Våra avdelningar arbetar med frågor som rör hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling, folkhälsa, mänskliga rättigheter, miljö, kultur, kommunikation, ekonomi, HR, inköp och IT.

Ditt uppdrag

Nu söker vi en medarbetare till enhet opererande specialiteter och diagnostik.

Västra Götalandsregionen har en verksamhetsstyrd inköpsprocess vilket innebär att upphandling bedrivs i projektform i nära samverkan med regionens verksamheter. Processen omfattar hela kedjan från strategisk planering, analys- och upphandlingsarbete till avtalsförvaltning. Som inköpare är du projektledare genom upphandlingen men har också ett strategiskt helhetsansvar för alla delar av inköpsprocessen inom ditt område. Du ska även tillsammans med övriga medarbetare utveckla och förenkla rutinerna inom området, d v s delta i förbättringsarbetet. För rätt person finns möjlighet till ytterligare ansvar i form av andra roller, tex projektledning koncerninköpsgemensamma projekt eller liknande.

Hela Västra Götalandsregionen kommer vara ditt arbetsfält vilket medför en del resor. Regionen har en internationell leverantörsbas varför dina arbetsuppgifter även kan innefatta internationella kontakter.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete för samhället och bidra till Västra Götalandsregionens vision ”det goda livet”. Vi eftersträvar en god balans mellan arbetsliv och privatliv och värnar om våra medarbetares hälsa. Läs om våra förmåner på https://www.vgregion.se/jobba-i-vgr/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/dinaformaner/

Dina kvalifikationer?

Du har en akademisk examen eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vi ser att du har många års erfarenhet av kvalificerat inköpsarbete och har goda kunskaper om LOU och upphandling – gärna med erfarenhet av upphandling inom Landsting eller Region.

Det är meriterande om du har utbildning inom juridik eller kännedom om Västra Götalandsregionen samt om du har tidigare erfarenhet från området opererande specialiteter och Diagnostik.

För denna tjänst krävs en god social kompetens och professionellt affärsmannaskap då du kommer att vara aktivt deltagande eller leda olika typer av möten med representanter från alla nivåer i verksamheten. Dina erfarenheter gör att du har ett strategiskt förhållningssätt i din yrkesroll samt har god vana av att arbeta i projektorganisation samt att leda projekt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta processorienterat och med verksamhetsutveckling i form av ständiga förbättringar.

Du utrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och engelska, samt har mycket god vana av att arbeta i MS Office.

Vem är du?

Vi ser att du som person är affärsmässig och professionell och förtroendeingivande. Du är lösningsorienterad och har en ständig vilja att utveckla verksamheten och dig själv och mod att ifrågasätta invanda mönster. Du trivs både med att planera såväl som att följa upp och du har en mycket stark kommunikativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att driva projekt och att motivera gruppmedlemmar och få dem att arbeta mot samma mål.

Hittar du också drivkraft i att arbeta för ”Det goda livet”- Västra Götalandsregionens vision om ett hållbart samhälle – har du stora möjligheter att trivas hos oss!

Det är viktigt för oss att du kan arbeta utifrån Koncernkontorets värdegrund:

- Tillsammans gör vi varandra framgångsrika.
- Vi lyssnar in. Vi lyssnar av.
- Feedback bidrar till vår utveckling. 

Övrigt
Vi eftersträvar jämlikhet där alla medarbetare ska ha lika möjligheter och rättigheter till att utvecklas, göra ett bra arbete och trivas på arbetsplatsen.

Läs mer om vår verksamhet här: https://www.vgregion.se/om-vgr/

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.


Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.


Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal. Visa mindre